1ª Semifinal: Os Escornaboys – Atlético Maside

Na primeira das semifinais Os Esconaboys demostraron a súa superioridade na maior parte do tempo do partido. Os campións da Liga Local ourense lograron poñerse con un claro 5-0. Pero a vontade dos de Maside fixo que creran na remontada o lograron recurtar distancias ata porse a un gol dos rivais (5-4).

Cando todo parecía que Ìa a estar moi igualado, cos xogadores do Maside volcados na portaría contraria en busca dun gol que lles dera o empate, os ourensáns templaron nervios e dous goles en sendas xogadas seguidas decantou o encontro cara os actuais campións do torneo. 7-4 no marcador dun partido que os dous contrincantes deixaron moi bo sabor de boca.

 

2ª Semifinal: Hermanos Cruz – Hermanos Carral

A segunda semifinal deparaba un Hermanos Cruz contra Hermanos Carral. Un novato na competición (Cruz) contra un asiduo deste torneo (Carral). A experiencia do Carral neste torneo fixo que se decantara a balanza a favor dos de Carballiño, ante un voluntarioso Cruz que lle costou meterse no partido. O Hermanos Carral golpeou primeiro e colleu unha vantaxe de dous goles a cero, pero antes dos descanso o Hermanos Cruz logrou empatar o encontro.

Na segunda metade o subcampión da Liga Provincial ben asentado no parquet da central dos Remedios foi quen de lograr dous goles m·is (4-2) que non tiveron resposta por parte dos ourens·ns. Con este resultado se chegarÌa ao final do encontro e o Hermanos Carral que regresa a unha final no Trofeo Barrios Deportivo.

 

 

Final Masculina: Os Escornaboys, reedita título de “Campeones”

 

El campeón de la Liga Local de fútbol sala de Ourense, Os Escornaboys, reeditó el título de “Campeón de Campeones” al vencer en la final de la séptima edición de Trofeo Barrios Deportivo. El rival fue un digno Hermanos Carral –subcampeón de la Liga Provincial- que se lo puso complicado, y tuvo que ser la tanda de penaltis la que decidiera el vencedor.

Durante el partido, la igualdad fue máxima siendo Os Escornaboys el que se adelantara en el marcador. Pero los de O Carballiño no bajaron los brazos y lograron empatar el encuentro a un tanto. El marcador no se volvería a mover hasta los últimos minutos momento en el que el Hermanos Carral le dio la vuelta al marcador con un gran gol de falta. La igualdad fue tal que los capitalinos devolvieron las tablas en el marcador al empatar con otra falta. Después de 50 minutos de grandes momentos de fútbol sala sería la fatídica tanda desde los seis metros la que decidiría al ganador de esta edición.

Os Escornaboys acertarían en el primer lanzamiento, no así el Hermanos. Acto seguido volverían a acertar los ourensanos igual que los carballineses. Llegaba la tercera y última ronda de los penaltis y Os Escornaboys tenían que meter su lanzamiento para ser campeones. No dejaron pasar la ocasión y este tercer penalti les dio la victoria.

Con esta, es la segundan vez que Os Escornaboys se alzan con este trofeo. El anterior fue el año pasado por lo que llevan dos años de dominio en el “Trofeo de los Campeones”. El Hermanos Carral fue el ganador de la quinta edición, celebrada en el año 2014.

 

Final femenina: Xinzo Feminino FSF campeonas por segunda vez consecutiva.

En la final femenina el Xinzo Feminino fue el vencedor por 4-3 ante el Cartelle. Las limiás entraron enchufadas en el partido logrando una ventaja de cuatro goles a cero. El cansancio de las de Xinzo, por lo corto de su banquillo, y la apuesta ofensiva del Cartelle en la segunda parte hizo que las segundas recortaran distancias y creyeran en sus posibilidades. Se pusieron a un gol pero finalmente no fueron capaces de consumar la remontada. 4-3 y el Xinzo Feminino que, como el año pasado, se alza con el título.